0
Twój koszyk jest pusty Produkty dodasz do koszyka bezpośrednio lub łatwo przeniesiesz je tutaj z listy zakupowej

FAQ

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Tytuł danej grupy pytań

W jakim czasie zostanie zrealizowane moje zamówienie?

Zwykle zamówienia realizujemy w 2 dni robocze, w razie problemów które mogą wystąpić (na przykład ze stanem magazynowym danego towaru) możliwe jest opóźnienie się realizacji zamówienia, jednak w takim przypadku nasz dział obsługi klienta skontaktuje się z państwem i postara się znaleźć optymalne rozwiązanie.

Jakie mamy formy wysyłki towaru?

Towary wysyłamy za pośrednictwem firm kurierskich takich jak DPD czy InPost, oferujemy również wysyłkę do Paczkomatu InPost oraz wysyłkę paletową.

Koszty wysyłki towaru

  • DPD:
    • Kurier DPD – 13zł
    • Kurier DPD Pobranie – 23zł
    • Kurier DPD Pickup – 11zł
  • InPost:
    • InPost Kurier – 11zł
    • InPost Kurier Pobranie – 23zł
    • InPost Paczkomat – 11zł
  • RUCH:
    • Orlen Paczka – 8zł

Czy oferują Państwo darmową dostawe?

Darmowa wysyłka jest możliwa w przypadku zamówienia za łączną kwotę ponad 1000zł

Czy jest możliwość otrzymania faktury VAT?

Tak, aby otrzymać fakturę VAT trzeba zaznaczyć opcję „Firma” w trakcie realizacji zamówienia, po finalizacji zamówienia faktura VAT zostanie dostarczona na adres e-mail podany w zakładce „Adres e-mail” podczas realizacji zamówienia.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Gdy zamówienie nie jest jeszcze wysłane, istnieje możliwość zmiany adresu dostawy, w celu zmiany prosimy o kontakt z działem obsługi klienta pod adresem mailowym: sklep@opakowani.com lub pod numerem: 690574820.

Czy jest możliwość uzyskania faktury VAT z odroczonym terminem płatności?

Tak, akceptujemy odroczony termin płatności przy nawiązaniu stałej współpracy (po 3. zamówieniu). Wyjątek stanowią jednostki budżetowe.

Jak wygląda reklamacja lub zwrot towaru?

Na zwrot bądź reklamacje towaru, klient ma 14 dni od otrzymania przesyłki, poprzez kontakt mailowy na adres sklep@opakowani.com bądź telefoniczny na numer 690574820, gdzie otrzyma formularz zwrotu który należy wypełnić i odesłać jego skan na wyżej podany adres mailowy.

Czy otrzymam papierowy dokument zakupu?

Wszystkie dokumenty wystawiane przez sklep są w formie elektronicznej, przesyłanej na adres mailowy podany w zamówieniu, jednak w szczególnych przypadkach po skontaktowaniu się z obsługą klienta poprzez adres mailowy sklep@opakowani.com lub telefonicznie pod numer 690574820 jest możliwość dołączenia fizycznego dokumentu zakupu.

Czy w sklepie mogą kupować osoby prywatne?

Tak, umożliwiamy zakup osobom prywatnym na paragon bądź paragon imienny.

Czy można złożyć zamówienie na mniejsza liczbę sztuk niż jest podane w opisie produktu?

Nie, liczba sztuk/kilogramów podanych w opisie produktu to najmniejsza możliwa ilość wymagana do złożenia zamówienia

Czy oferujecie rabaty przy większych zamówieniach lub przy stałej współpracy?

Tak, w przypadku dużych zamówień i stałych współprac oferujemy negocjacje ceny. Skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem e-mail: sklep@opakowani.com lub pod numerem telefonu 690574820, aby uzyskać więcej informacji na temat ofert specjalnych.

Jaka jest minimalna kwota złożenia zamówienia?

Nie istnieje minimalna kwota wymagana do złożenia zamówienia, nie istnieje również tzw. minimum logistyczne, realizujemy zamówienie niezależnie od kwoty.

Czy oferujecie dostawę zagraniczną?

Niestety nie posiadamy opcji wysyłki za granicę, wysyłamy paczki w dowolne miejsce na terenie Polski.

Czy oferujecie doradztwo w wyborze korzystnych produktów dla mojej firmy?

Tak, nasz dział obsługi klienta chętnie doradzi Ci w wyborze odpowiednich produktów, które spełnią Twoje oczekiwani i potrzeby Twoje biznesu. Skontaktuj się pod adresem mailowym sklep@opakowani.com bądź pod numerem telefonu 690574820.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

%

Aktualnie przecenione produkty

Skontaktuj się z naszym specjalistą!